New year, new posts.

new year

Waar zijn je berichten gebleven? Waarom heb je langer dan een half jaar niks meer geschreven? Waarom gebeurt dat elke keer? Wanneer begin je weer?

Hoi, daar ben ik weer. Ik ben langer dan een half jaar weggeweest en heb niks geschreven. Dat kwam simpelweg omdat ik geen tijd had om te schrijven dus stelde ik dat maar uit. Die uitsteltijd werd langer en langer wat uiteindelijk uitdraaide op gewoon niet meer schrijven. Totdat iemand laatst aan mij vroeg om weer opnieuw te beginnen, was ik dit eigenlijk ook wel weer een beetje vergeten. Dus ik dacht ‘waarom zou ik niet gewoon in de kerstvakantie voor kunnen werken, en in het nieuwe jaar gewoon weer regelmatig te posten?’

In het nieuwe jaar ga ik beginnen om weer opnieuw te beginnen met schrijven, met goede inhoud en mooie foto’s

Stay tuned!

Geef een reactie

