DIY zomerse vitamine smoothies

banner smoothies

Van de week wordt het weer mooi en warm weer en dan is het wel tijd voor iets verkoelends. Daarom vandaag deze smoothie die ontzettend lekker is in de zon en ontzettend gezond en lekker. Verder vertel ik ook wat er aan komt qua posts!

Ik zal maar gelijk beginnen met de posts. De komende tijd zullen er andere posts online komen, zoals ‘weird food’ en beauty. Ook zal ik een travel post online zetten die al een tijd gepland staat, maar ontzettend veel tijd kost en waar ik ook veel moeite in stop. Ik weet dat dit een beetje eentonige posts zijn, maar hier hoop ik verandering in te brengen.Ik hoop dat jullie dit  leuk gaan vinden en heb je suggesties, zet deze dan in de comments!

20150607_162205

Benodigdheden voor 5 glazen

☀ Een half bakje aardbeien

☀ Twee bananen

☀Een bakje frambozen

☀ Een tros druiven

☀ Een pak yoghurt met neutrale smaak (vanille of volle yoghurt)

☀Een lepel suiker

fruit dinges

Stap 1

Was de aardbeien en snij eerst het topje eraf en daarna doormidden. Pak daarna de banaan en pel deze en snij deze ook in kleine stukjes. De druiven en de frambozen kan je zo laten, maar was deze wel!

fruit dinges 2

 Stap 2

Eenmaal gewassen en gesneden, gooi je het fruit per soort in een bak. Hier doe je ongeveer 1/5 van de yoghurt erbij en een lepeltje suiker. Dit geheel mix je met een staafmixer.

20150607_164022

 Stap 3

Herhaal dit met al het fruit en stap het op in het glas. Decoreer eventueel met fruit of mint.

20150607_170121

TIP: zet dit 3 uur in de ijskast, ZO GODDELIJK. Ik had het namelijk in de ijskast gezet omdat de smoothie erg warm was, maar ik was hem daarna vergeten. Je krijgt een soort ijs wat ZO lekker is WOW

Vrijdag een beauty review  en volgende week de travel post!

underline blog

Geef een reactie

