The new beginning

banner the new beginning

Het is een tijdje stil geweest rond mijn oude blog en nu begin ik weer met schrijven op deze nieuwe blog. Huh?In dit artikel meer uitleg over de stilte en waarom ik hier nu in een keer blog!

‘Waar ben je geweest en waarom schreef je niks?’

Op mijn oude blog ben ik een tijd niet meer actief geweest. Er waren periodes dat ik veel artikelen schreef maar ook weken dat er niks verscheen op mijn blog. Eigenlijk kwam dat door het feit dat ik nooit echt de inspiratie had om te gaan schrijven en dat ik ook nooit tevreden was over de lay-out. Bovendien heeft school ook een grotere rol, want dat gaat natuurlijk voor.

‘Euuuuh, maar waarom op wordpress en niet op blogger?’

WordPress biedt meer opties voor mijn blog zoals de lay-out, maar ook tags en betere functies. Ook is dit overzichtelijker dan blogger, dus het heeft veeeeel meer voordelen.                   20150505_210201    

Blijf je elke maandag en vrijdag schrijven?

Ja, de bedoeling is van wel. Het zal wel even wennen zijn aangezien het wel plannen wordt, maar ik zal echt proberen het vol te houden.

‘Nog andere dingen?’

Maandag is mijn eerste artikel weer online, dus de echte opening van mijn blog begint echt! Voor de rest verandert er wel wat, er zullen betere artikelen komen en ik zal alles gaan verbeteren. Denk dus aan de foto’s en de artikelen zelf.

Tot maandag!

underline blog

Geef een reactie

